czwartek, 26 listopada 2009

Do świąt Bożego Narodzenia jeszcze trochę czasu

Obiecałam sobie, że dopiero 1 grudnia coś tam wspomnę o świętach. No ale... muszę się przyznać, że zapisałam się do wspólnego haftowania choinki! Pierwszy raz biorę udział w takim przedsięwzięciu i nie wiem czy zdążę, ale myślę, że warto spróbować. Może jeszcze któraś z Was weźmie udział w zabawie? Tu możecie śledzić postępy wszystkich uczestniczek zabawy w haftowanie, a tu zajrzyjcie jeśli chcecie z nami wyszywać. Myślę, że warto. Dzisiaj przygotowałam sobie schemat, materiał, mulinę i... koraliki! Chciałabym ozdobić haft koralikami. Jak to wyjdzie... (?) czas pokaże. Jeśli oczywiście znajdę go tyle by skonczyć moje dzieło jeszcze przed świętami.


4 komentarze:

  1. Łe, myślałam, że to coś do jedzenia, a to koraliki. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolcia "przeginasz', przecież już nie masz międzyczasu... a tu kolejna robótka (aaaaaaaa...)
    Postaram się znaleźć czas ,żeby zagladać , jak radzisz sobie z haftem , ok?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolcia normalnie coś Ty z koralikami jakiegoś wypasa chcesz robić??? to ja myślałam, że to normalnie kanwa nici i już a tu koraliki i kolory [rencia] no chyba muszę skapitulować przy takiej konkurencji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oderwij się od igły i wpadnij do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń