niedziela, 15 listopada 2009

Kołderkę mogę już wysłać do Krzysia



Osoby odwiedzające mnie na blogu wiedzą, ze szyję patchworkowe kołderki dla chorych dzieci. Być może jednak kiedyś, zajrzy ktoś nowy... więc wyjaśnię, że uczestniczę w projekcie "Za jeden uśmiech". Ta kołderka powstała na spotkaniu w Warszawie. Jest wspólną pracą kilku osób szyjących i haftujących. Kwadraciki haftowaly: Fiołek, Henia, Ena, DOO Głogów, Ata, Bietka. Ja ją wykończyałm lamówką i wypikowałam.
Zapraszam do obejrzenia kołderek, które już uszyłam .

5 komentarzy:

  1. Jolciu , serce rośnie na widok takiej kołderki1 Nie wspomnę , co się dzieje , gdy sie zajrzy do twojego albumu z dorobkiem "kołderkowym"...
    Gratulacje Jolciu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! A jakim ściegem te skwarki są zszyte?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolcia co tu pisać jak zawsze cud miód. Musisz mi powiedzieć jak wkleic wasz baner.

    OdpowiedzUsuń