poniedziałek, 22 lutego 2010

Mam kota...



... ;)

6 komentarzy:

  1. Ale Kiciuś Miciuś! Miau! Hih!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kiciuś :-)
    Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia dla Twojego bloga
    Pozdrawiam
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolcia ja wiem, że Ty masz kota, już od dawna i nie tylko Ty :))))))

    A kiciuś śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo... mam kota i tyle!
    Ten na fotce akurat nie jest mój :))) Przychodzi sie pogrzać w promieniach słońca (wiosennego?) Jest jeszcze Szaraczek i Biały Brudas...
    Dorfi! :))) Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie! Co prawda ja tak sobie "bloguję" i nie za bardzo wiem co dalej z takimi wyróżnienieniami... wogóle nie jestem tu zbyt biegła w jakiś tam obserwacjach i innych procedurach... latam chaotycznie po blogach... no wiesz, "po nitce do kłębka" (znaczy po Waszych blogach i Waszych listach ulubionych dalej!) i... nie mogę wyjśc z podziwu! Im dalej tym bardziej Was wszystkie poznaję! Podziwiam tak wiele rzeczy! Czasem to aż nie mogę wyjśc z zachwytu! ...ile pięknych rzeczy oglądam! Tak można bez końca odkrywać! Wyróżniam WAS WSZYSTKIE ! :))) ...za pasje, zapał i chęc tworzenia!
    A Tobie, Dorfi, dziękuję za: "Jolci uśmiech od ucha do ucha płynący z wielkiego serducha"!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ten kot .Ja mam rudego , bialego , biało-czarnego i dwa szare ale te kolory....Wspanialy

    OdpowiedzUsuń