piątek, 28 stycznia 2011

Zimy ciąg dalszy.

Jeszcze czapka do kompletu, skoro zima ma się dobrze!
Ech... z tą czapką to ja się miałam :))) Zobaczyłam ją jakiś czas temu tutaj. To taki beret raczej, bardzo mi się spodobała. Potem u Antosi na blogu widziałam. Zaglądałam na ten blog, przymierzałam się... Zrobiłam... zrobiłam raz - sprułam. Zrobiłam drugi raz - sprułam. I jeszcze raz... Dlaczego?
Moja włóczka jest dośc gruba i za każdym razem czapka wychodziła wieeelkaaa (!!!) jak... no...
Córka powiedziała, że wyglądam w niej jak koper (!) hahaaa :))) Chodzi o kwiat kopru! No nieee...
Wreszcie przy kolejnej próbie, zmniejszyłam znowu ilość oczek i zmodyfikowałam wzór o kilka rzędów. Jest! Podoba mi się! :)

19 komentarzy:

  1. Czyli zgodnie z powiedzeniem "do trzech razy sztuka" - czapka wyszla super i z szalikiem tworzy swietny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Antosiu! A ja właśnie byłam u Ciebie :) Dziękuję za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie śliczne kolorki! Zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa ja mam tak od tygodnia co przerobie kilka rzędów to pruję...
    Kolorki cudowne i jaki piękny Baktus :)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe kolory! wiosna idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny kolorowy komplecik!!! teraz rekawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki kompleciku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorystycznie i robótkowo - WSPANIALE!

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu się udało. Ważne,że córka zadowolona. Komplet śliczny-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) że tu bywacie, to mobilizuje do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki, na zdjęciu nie wygląda jak koper:)

    Swoją drogą dobre określenie na dużą głowę :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest! I kolorki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne kolorki! Rozweselą czas kiedy wokół króluje śnieżna biel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a czy Twoją koprową fote można zobaczyć? to musiał być widok!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Kolory jeszcze będą ale koprowej foty nie pokażę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie to nie i tak sobie to wyobrażam a moje wyobrażenia pewnie prześcignęły rzeczywistość hahahahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczne kolory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ się uśmiałam czytając o tym koprze,zwłaszcza gdy próbowałam sobie wyobrazić Jolcię z kwiatem kopru na głowie ;) Świetny komplet i... czapka teraz na pewno nie przypomina kopru :)))
    elkaj

    OdpowiedzUsuń