wtorek, 21 czerwca 2011

Uszyłam jeszcze jedną kołderkę :)

Oczywiście w ramach projektu Za jeden uśmiech i przy współpracy innych osób. 
Dla nastoletniego pasjonata motoryzacji i gegrafii, pojazdy i mapy wyhaftowały: Magia z Tomaszowa Mazowieckiego, Jola3288, kk_karol z Konstancina, Henia, Tenia, Nusia i Danuta ze Śremu, Zenkowa85, Ewa z Ursusa, Maria z Jaworzna, Dorfok z Częstochowy. 
A to gotowa kołderka.




Jeszcze taka ciekawostka przyrodnicza. Tęcza. Wczoraj wieczorem taaaka (!) tęcza ukazała się po wschodniej stronie mojego domu. Była wyjątkowo dłuuuga! Jak widać na fotkach, po kolei od góry... gdzieś tam po lewej się zaczynała, otoczyła łukiem dom po środku i chowała się za domkiem po prawej stronie. Na dolnych fotkach widać, jak przez chwilę zrobiła się podwójna a potem jeszcze bardziej intensywna! :) No piękny widok! Gdzie się zaczyna i gdzie kończy tęcza? Coś tam wiem o tych garncach pełnych złota na początku i na końcu tęczy... ale gdzie to jest? ;)


  

18 komentarzy:

  1. Jolcia, kołderka cudowna. Taka męska. Hafty piękne a oprawa rewelacyjna. Szczególnie podoba mi się obramowanie, aż zaczęłam się zastanawiać, w jaki sposób je szyłaś. Ale chyba wiem. Na pewno będzie wielką radością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kołderka! Bardzo ładne hafty i rzeczywiście oprawa rewelacyjna! Nietrudno sobie wyobrazić radość obdarowanego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolcia niestety nie wiem gdzie to jest te początki i końce tęczy, ale wiem jedno kołderka wręcz czarująca :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. tęcza piękna ale niebiańska jodełka po prostu ekstra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. te kołderki to wspaniały pomysł :) sama chętnie wzięłabym udział :)szyć nie umiem... ale wyhaftować to z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikne, pikne, pikne! :D

    Jagna, ciocie kołderkowe nauczą szyć i haftować każdego! Słowo harcerza! Znaczy się słowo kołderkowej cioci, co to niejednego nauczonego ma na sumieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kołdereczka. Doprawdy urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleeeeeeeeeeż cudna kołderka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję za miłe komentarze :)
    Fajnie się szyje kołderki, lubię je szyć :)
    Joanno - pochwała od Ciebie to dla mnie wyróznienie :) Dziękuję :) Jak szyłam? Na piechotę! Jakżebym inaczej mogła, przecież wiesz, że ja tylko tak! Bez żadnych "na sktróty"! Hahaahaaa... :)))
    Szyłam według pomysłu Evy na "Pachworkowie", o... tutaj http://www.patchworkowo.org/jodelka/jodelka.html Połowa paseczków miała kwadracik doszyty i tak na zmianę: raz paseczek bez kwadracika, raz z kwadracikiem...
    Kasiu i Aniu z Magicznej Fabryki myślę, że Patrykowi będzie się podobała kołderka. Często dostajemy listy i zdjęcia dzieci obdarowanych i te zdjęcia mówią wszystko! Jest na nich uśmiech, radość, wesołe oczy... ech... aż się wzruszamy :) To jest przeżycie!
    Beata - myślałam, że w Brukseli więcej widać ;)
    Ech... Renulku :)
    Jagna! Ojej... bardzo bym się cieszyła gdybyś dołączyła do naszego grona! :))) Zajrzyj proszę na stronę naszego projektu, kliknij na słoneczko pod moją fotką po prawej u góry! Zapraszam też na nasze forum http://www.kolderki.org/forums/index.php Pięknie haftujesz a szyć... nauczysz się! Sporo osób twierdziło, że nie potrafi szyć, że maszyna ich nie lubi... i teraz szyją (!), szyją, że hohooo... :) Koroneczka już wspomninała, że można się nauczyć szyć!
    Irbisek, Jomo - dziekuję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolcia chylę czoła jak zawsze przed Waszą pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejne mistrzowskie dzieło:) cudna i taka męska!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu, ja nigdy nie ukrywałam,że do dziecinnych kołderek serca nie mam, choć dziewczyny ze Śląska znam i na spotkaniach bywam. Twoja wyszła pieknie. Obramowanie fantastyczne, pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lacrima :)
    Ela :) właśnie miała być męska, o to chodziło! A więc udało się :)
    Maryna :) wiem, że byłaś kiedyś na spotkaniu, właśnie tam Cię wypatrzyłam! :)
    Dziękuję wszystkim za dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kołderka !, a ja biję się w piersi,że moja leży...Jeszcze 2, 3 dni i zabieram się do szycia. Jolciu, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Jolcia, dzięki:) Zaglądaj częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wanda :) Ja też jeszcze trzy dni i... bedę szyła! :)
    Magiczne Fabryki Wy moje! Hahaahaaa... :))) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolciu, patchworkowo.pl to pierwsza strona na którą trafiłam chcąc nauczyć się czegoś o patchworkach. Od razu pomyślałam - są jeszcze fajni ludzie na tym świecie. Bezinteresowność nie jest dzisiaj w modzie - dobrze, że nie poddajesz się modom i słuchasz czasem swojego serducha. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń