sobota, 29 grudnia 2012

Jeszcze w klimacie świątecznym

Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne. Dziękuję za życzenia tu na blogu, na mejla no i za te, które dotarły do mnie zwyczajną tradycyjna pocztą! Kartki świąteczne zawsze u mnie wiszą jako dodatkowa dekoracja w domu. 

 
Ten czas między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem, to często leniwie płynące dni w świątecznej oprawie. Nie mówię tu o dniach zupełnie wolnych, ale... w domu klimat świąt, choinka, zapach pomarańczy, jakieś świąteczne smakołyki, ciągle przychodzące kartki z życzeniami... ech... ;) No, krótko mówiąc - to są miłe dni.

Spójrzcie jak świątecznie jeszcze! Moja choinka. Chociaż sztuczna w tym roku, jest urokliwa. Jednobarwne światełka, pierniczki lukrowane na biało i Renulkowe gwiazdki frywolitkowe 


Teraz jeszcze kilka fotek, jak to przed świętami było...
Tak powstawały stroiki, prezenty. Robiła je Małgosia, moja córka.


A tu, gotowe upominki na wigilijny stół.





W międzyczasie, lukrowałyśmy pierniczki.



Jutro będzie coś ciekawego o odzyskiwaniu międzyczasu! Żadnych filozoficznych rozpraw, nie, nie... Dostałam prezent, który pomoże mi odzyskiwać międzyczas! :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnych odwiedzin. Do... następnego...! :)

9 komentarzy:

  1. Zdolna masz corcie..sliczne stroiki porobila, pierniczka polskiego lukrowaanego chetnie bym zjadla a ciekawosc mnie zjada co to bedzie o tym odzyskiwaniu czasu,,,,ihihhi potrafisz trzymac w napieciu..no wiec czekam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroiki piękne - zdolne dziecko, po Mamusi :-) a zdradzisz sekret na rożki i przepis na lukier - tak pięknie Wam te zdobienia wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stroiki Małgosiu zrobiłaś !!!
    Pierniczki lukrowane ślicznie wyglądają na choince razem z najładniejszymi gwiazdkami frywolnymi Renulka.
    Widzę też przy okazji, że moja kartka dotarła (większość gdzieś się chyba zapodziała.
    Wrócę chyba do zwyczaju wysyłania nawet kartek listem poleconym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zżera mnie ciekawość co to takiego :)
    Stroiki są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na wpis o międzyczasie!
    Pierniki cudne - też piekłam i zdobiłam lukrem białym. Ładne są Twoje i moje też wyszły niekiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduję sie na stałe.
    Twoje podkładeczki podbiły moje serducho i moją maszynę.
    Zagoszczę u Ciebie jeżeli pozwolisz.
    Pozdrawiam sylwestrowo,duzo pogody ducha na Nowy Rok i ciągłej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały klimat, pełen ciepła wytworzyłyście :)
    Niech kolejny rok obfituje we wszystkie potrzebne łaski i dobro wszelkie! Niech będzie równie owocny twórczo, jak ten mijający! Pięknych przeżyć i ciekawych spotkań z ludźmi :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu kartki, także wiszą jako ozdoba szkoda że ludzie coraz mnie ich wysyłają.

    OdpowiedzUsuń