sobota, 12 stycznia 2013

Czas na uszycie czegoś

Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Zachęcam Was do następnych odwiedzin u mnie. Przyniosłam dla wszystkich cytrynowy tort bezowy    Upiekłam go dzisiaj :)


Zaplątałam się ostatnio we włóczki. Na drutach można robić wszędzie i każdą chwilkę wykorzystać na przerobienie kilku oczek. Szycie jest bardziej absorbujące... ale znowu szyję. Uszyłam kolejne etui na druty KnitPro. W zieleni. Groszki, owieczki.









Dzisiaj sobota, jutro niedziela... na dworze piękna zima! Śniegu do pasa! Korzystajcie z tej pięknej zimy! Miłego śnieżnego weekendu :))) Do następnego... :)))

                                Jola


18 komentarzy:

  1. Jolcia...super etui do tego zielone ! i w groszki :) i jest miejsce na żyłki ...ja chcę takie ! zielone ! ściskam mocno J,

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholipcia, znowu torcik przez szybkę. :---(

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!!!
    i już niedługo będzie u mnie,
    ale się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Przydałoby mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne etui uszyłaś.Ja swoje druty trzymam w okrągłej tubie i żyłki mi się poskręcały, a nawet nie pomyślałam,że można takie coś uszyć. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne etui.
    Podesłała byś ciasta bo mi ślinka leci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolciu - Ty to potrafisz zmotywować!Etui jest świetne.A ciacho - pychota :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne etui :-) moje cudnie mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabieraj Jolu zielone, mnie się bardziej czerwone podobało, tylko, że ............... ja drutów nie mam :):):)

    Udaję, że ciasta nie widzę; tym bardziej o godz.3,27

    OdpowiedzUsuń
  10. Majstersztyk - może kiedyś jakiś tutorialik jak takie cudo uszyć

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne etui i te kropeczki moje ukochane.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Etui rewelacyjne!!! Jak można wejść w posiadanie takiego cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Po sylwestrze chora, w zeszłym tygodniu na szkoleniu (dalej chora), w tym tygodniu fachowcy od kaloryferów przychodzą i muszę zostać w domu (jeszcze trochę gruźliczę:) - w przyszłym tygodniu dopiero będę o ile znów się coś nie wydarzy... Pozdrów resztę owiec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja druty i szydełka trzymam w wiklinowym koszyku :) Pozdrawiam i do zobaczenia w Kanie (dopiero 23 stycznia), albo w pasmanterii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. och na ciacho chetnie się skuszę;)a prace piękne, nieład artystyczny też mam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu cudne rzczy robisz, U Kasi zobaczyłam etui- bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolcia może zamieściłaś byś kursik jak zrobić takie etui tez chce takie chętnie bym sobie je zrobiła i pomęczyła się:-)

    OdpowiedzUsuń