piątek, 31 stycznia 2014

Jeszcze świątecznie, zimowo i... karnawałowo! :)

Zima trwa, mróz trzyma. Ciepłe skarpety się zapewne przydadzą :) Sama mam takich kilka par i sprawdzają się znakomicie.
Kilka dni temu skończyłam robić kolejną parę skarpet. 




Z braku czasu, nie pokazałam Wam jeszcze moich prezentów świątecznych!  Tak więc co ja zrobiłam i co dostałam :) Nadrabiam zaległości! 
 
Te skarpety poniżej, zrobiłam dla koleżanki z forum kołderkowego jeszcze przed świętami. Co roku bawimy się w Mikołaja i robimy sobie prezenty.







Oprócz skarpet zrobiłam jeszcze bombki.

.

A tak opakowałam mój Wichtel.


Zdjęcia pozyczyłam ;) od obdarowanej.




Obydwie pary skarpet są zrobione z włóczki REGIA kupionej u zachodnich sąsiadów. Włóczka jest tak barwiona, że sama układa się w żakardowe wzorki.



Już pisałam nie raz, że nazywamy naszą zabawę WICHTEL. Tak nazwała ją koleżnaka, która mieszka w Niemczech i to właśnie ona, zorganizowała ją po raz pierwszy kilka lat temu. 
Mój prezent, był zapakowany w piękny karton!





Zawartość, proszę! Obejrzyjcie sami :)










Wszystko to zrobione własnoręcznie przez Basika

Zdążyłam z tym wpisem jeszcze w okresie świątecznym. Ufff... Myślę, że z przyjemnością obejrzałyście te wszystkie fotki. 

Na koniec... karnawał trwa! Jak karnawał - zapraszam na chrusty :)))





Pozdrawiam :)))


12 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, ale najbardziej podobają mi się te pierwsze skarpety - śliczne wzory i kolorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O skarpetki skończone, na żywo są jeszcze ładniejsze. Jola nie mogę Cię odwiedzać na blogu ,bo zawsze masz coś słodkiego. I zamiast robótek biegnę do kuchni też coś upiec .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolciu Twoje skarbety uratowały moje stopy od zamarznięcia :) sa bardzo cieplutkie.
    dziękuje :))) Renia

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękne sa te skarpety .Prezenty bardzo ładne i pięknie opakowane .Sama radość .

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki piękne, takie kolorowe i widać że cieplutkie ;) Aż chce się takie założyć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prezenty.
    I jakie smakowite chrusty...
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poproszę pięknie, kiedyś, w wolnej chwili o tutorial skarpetkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te skarpety, śliczności :) Prezentów można tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpety są wspaniałe, pozostałe prezenty też są śliczne ale skarpety po prostu wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesympatyczna zabawa :-)
    I jakie piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolciaaaaaa! Jakby Ci przyszło do głowy wyrzucić to pudełko, to ja je chcęęęęęęęęęęęęęęę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne skarpety, na takie mrozy to idealny prezent. Sama bym takie chciała dostać od Mikołaja :) A pozostałe prezenty cudne :)

    OdpowiedzUsuń