sobota, 13 czerwca 2015

Finał Baltic Tall Ships Regatta 2015 - Szczecin

W Szczecinie się dzieje! 
Znowu największe żaglowce zawitały do mojego miasta :) Jesteśmy gospodarzami Bałtyckiego Zlotu Żaglowców. Pogodę mamy zamówioną ;) Gorąco, słonecznie, nie padało wczoraj, dzisiaj też pogoda - marzenie. Kto nie może być, niech zajrzy tutaj Obraz na żywo! Namiastka... ale zawsze coś! Polecam też stronę z informacjami co się dzieje, co się będzie działo http://tallships.szczecin.eu/ Chociaż jak piszą na stronie: "Tego się nie da opisać słowami"! To prawda, trzeba być :)

Inspirując się własnym zdjęciem z regat z 2013 (tutajtutaj pisałam o nich),  uszyłam okolicznościową kartkę. Żaglowiec "Siedow". W tle stoczniowe dźwigi i elewator "Ewa". 






Poczujcie klimat, posłuchajcie szanty :) I jeszcze :)

Ahoj... :)




9 komentarzy:

  1. Jolciu, ślicznie Ci wychodzą te pocztówki. Jakąś fabryczkę załóż czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Dzięki Tobie i tej kartce dowiedziałam się, że "Siedow" zmienił kolor - ja pamiętam ten żaglowiec z czasów gdy był cały biały :)). Czarny był "Kruzensztern", którego pokład odwiedziłam już chyba ponad 25 lat temu i to też w Szczecinie na zlocie żaglowców :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna aplikacja, uwielbiam Jolu Twoje "karteczki"
    W tv oglądalam żaglowce są piekne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pocztówka z piękną aplikacją :) :)
    Pozdrawiam Ciebie i cały Szczecin
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. No i się rozpłynęłam....czy wspominałam już,że jesteś genialna??Cudeńko najprawdziwsze ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności, a idea wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń