niedziela, 14 czerwca 2015

Spisek

Jakiś czas temu uszyłam taki widoczek. Pokazywałam tutaj




Uszyłam jeszcze dwa inne. Teraz mogę je pokazać. Dalszy ciąg spaceru po Szczecinie...? Teraz plac Grunwaldzki z lotu ptaka! Inspiracją było zdjęcie z sieci. Moje miasto ma podobnie jak Paryż , gwiaździste place. Plac Grunwaldzki jest największy.




Uszyłam jeszcze widok wieży TV w Berlinie. Tu wzorem było moje własne zdjęcie.



Te trzy widoki są częścią pewnego wspólnego projektu.Co to za projekt, jak powstawał, i dużo szczegółów na temat poczytajcie proszę u Moniki :) Tam mnóstwo zdjęć, zdjęcie całej gotowej niespodzianki!

Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tym "spisku". Dlaczego właśnie takie widoki uszyłam dla Danki? Nooo... widoki z mojego miasta, ku pamięci! A Berlin? No tak! Musiał być Berlin, bo właśnie tam poznałyśmy się osobiście! 
 Dodam jeszcze na koniec, że narzuta jest już u naszej Danki! Wiem, że popłakała się ze wzruszenia, nie może uwierzyć, że to dla niej, że dla niej i jej męża, że tyle nas wzięło udział w tworzeniu tego dzieła... no i teraz z mężem "czytają naszą opowieść" o każdym zakątku Polski. 

 Ciekawe jak Wam się podoba taki dowód pamięci, sympatii, wsparcia... bo właśnie o to chodziło w tym naszym "spisku".

 

 





14 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł i przepiękna pamiątka! Jaki ogrom pracy w każdym kawałeczku! Efekt końcowy zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa ten nasz spisek :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu,uwielbiam te szyciowe spacery po naszym mieście ♥
    Rewelacyjne prace!
    Ślę moc uścisków ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Udział w tym "spisku" był dla mnie przyjemnością - i zaszczytem.

    OdpowiedzUsuń
  5. I dla mnie zaszczytem jest że obok prac Artystek Quilterek i moje skromne prace się zmieściły. Życzę Dance aby tylko takie powody do płaczu mieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - tak jakbys nie wierzyla, ze ty tez juz TAKA jestes (quilterka? artystka? - obie!) ...
      Bo jestes!
      Jolciu - dziekowalam osobiscie i nadal najserdeczniej dziekuje publicznie! Jestes - jestescie takie kochane!!!

      Usuń
  6. Najpiękniejszy prezent jaki można sobie wyobrazić. To najlepszy spisek o jakim czytałam, powieści się do tego nie umywają :) Świetnie Ci idą te aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu ja też się bardzo cieszę, że mogłam wziąć w tym udział, są różne szycia - na sprzedaż, dla siebie, na prezent ale takie dedykowane, wspólne, niespodziankowe - to zupełnie wyjątkowa sprawa - szyje się wtedy z największą radością :) Twoje prace są zachwycające i gdybym miała wybierać nie potrafiłabym się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczom nie wierze , wzięła szmatki i namalaowala .obejrzalam caly projekt , chylę czola przed wszystkimi. Wspaniala praca i cudowna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny spisek! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba też bym się wzruszyła.....świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny "spisek". Piękne szczecińskie bloczki! Jedyne w swoim rodzaju tak jak cała narzuta! Niepowtarzalne!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń