środa, 16 stycznia 2019

Pierwszy wpis w 2019

Czas leci... to już połowa stycznia! Dzień dobry w 2019 roku! 

Dzisiaj pokażę skarpety, które zrobiłam na drutach. W świątecznej kolorystyce, w świąteczne wzorki żakardowe... Skarpety dla Niej i dla Niego ;) Skarpety na spokojne świąteczne wieczory, przy kominku... w domowym zaciszu...




Takie skarpety można nosić jeszcze teraz. Trwa ciągle okres świąteczny. Zima też w większości kraju daje się we znaki. Śniegiem posypało. U mnie z tym śniegiem to słabo w tym roku :/ Chociaż... wczoraj przez dwie... trzy godziny było tak pięknie! 



Naprawdę, dwie trzy godziny, a potem... wszystko bielutkie zniknęło :( Dzisiaj na termometrze +7 stopni! Szkoda, że nie ma u mnie prawdziwej zimy:( Ja lubię jak jest śnieg, mróz... 

Pozdrawiam serdecznie :) Życzę dużo dobrego i spełniana marzeń w tym roku! :)  




10 komentarzy:

  1. Piękne! Musiałaś się nieźle nabawić z tymi wzorami

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa przednia była, lubię to :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i ciepłe skarpety w rozgrzewającym kolorze.
    Pozdrawiam Jolu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oboje lubimy śnieg. I narty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem kto to tak jeszcze lubi zimę i narty. Pozdrawiam "Anonimowy":)

      Usuń
  5. Nawet sobie nie wyobrażam jak to się robi i przez ile czasu! Niezły prezent !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, jak to się robi...? Tego można się nauczyć. Ile czasu? Zależy ile dziennie możesz poświęcić na robótki. Nie liczyłam. Przy kolejnej parze będę zapisywała czas i Ci odpowiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń