czwartek, 21 kwietnia 2016

Przy maszynie...

Przy maszynie siedzę na zwykłym, drewnianym krześle. By było miękko i wygodnie, wymościłam krzesło dwoma kawałkami gąbki obleczonej w... no dobraaa... w byle co ;) Ot, wpadła w rękę jakaś stara poszewka i tak było latami.  Było w kolorze bordowo-buraczkowym, zsuwało się z krzesła przy każdym ruchu, brzydkie to było jak... noc! Hmmm... przecież noc wcale nie jest brzydka! Skąd to powiedzenie? Nie wiem :)
Teraz, przy okazji wiosennych porządków uszyłam pokrowiec na na te gąbki. Wykorzystałam próbkę, którą uszyłam kiedyś z maleńkich kwadracików oraz kawałki czarnej i wielobarwnej bawełny. Tył jest cały czarny i zapinany na suwak. 




Przyszyłam też troczki do przywiązania do krzesła. Teraz jest ładnie i kolorowo na moim krześle :)



Dziękuję za Wasze komentarze pod wcześniejszymi wpisami. Miło, że tutaj zaglądacie :) Pozdrawiam :)


15 komentarzy:

  1. Jak zwykle pięknie i elegancko. Również na siedzisku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, jak kolorowo! Takie drobiazgi to doskonały pomysł na wykorzystanie wszystkich bloczków, próbek, ćwiczeń. I wspaniała ozdoba pracowni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesło zyskało na urodzie i szyć będzie przyjemniej :) Bardzo podoba mi się ten tęczowy bloczek po środku - robi efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :-) Środek śliczny! Aż się pewnie cztery litery śmieją że i one coś z tego szycia mają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze slicznie i perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to w przysłowiu że szewc bez butów..., ja mam to samo , nigdy nie mam czasu coś dla siebie uszyć. Poduszka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny ten pokrowiec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, bardzo energetyczne stało się Twoje stanowisko pracy :-)
    Śliczny, perfekcyjnie dopieszczony pokrowiec!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie się prezentuje! Super projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna, dobralaś sliczne kolory i wzory. Chylę czoła przed Twoim talentem do szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna poducha!
    Różności połączyłaś w całość, świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Na takim krześle szkoda siadać :)

    OdpowiedzUsuń