środa, 20 października 2010

Cieplej w ręce i... nowość w mojej kolekcji

Z każdym dniem na dworze chłodniej. Będzie mi cieplej w ręce! Zrobiłam sobie rękawiczki.
Na wszystkich zdjęciach są te same, ale... jak zmienia się kolor przy różnym oświetleniu!
W rzeczywistości są rude... takie jak na ciemnym tle.


A teraz nowość w mojej kolekcji naparstków! Cieszę się, że moi znajomi podczas podróży pamiętają o mnie. Jakiś czas temu Osia wróciła z Wiednia i to ona właśnie przywiozła mi ten naparstek.

18 komentarzy:

  1. Rękawiczki cudne. Też muszę się sobie zrobić, bo nie lubię mitenek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam widiałam ale wtedy miały tylko jeden palec gotowy:)
    Śswietne wyszły

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam i napatrzeć się nie moge .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te rękawiczki. :) A naparstek cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I jedno, i drugie mieć bym chciała. Ech!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, za naparstek dziekuje, ale TAKIE rekawiczki, to by mi sie przydaly....OCH!!! Rozmarzylam sie...............

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym chciała nauczyć się robić takie, to bym se zrobiła różne, na różne okazje, w różnych kolorach.... jakbym miała kiedy ;))))

    A naparstek... ech, powzdycham tylko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za dobre słowa :)
    Rękawiczki ciepłe, bo to wełna prawdziwa i zrobiłam je na cienkich drutach, gęsto... znaczy tak ściśle.
    A naprastek... (?) powoli kolekcja rośnie. Znajomi o mnie pamietają i kupują gdzie się da! Cieszę się :))) Mam jeszcze jeden, też nowy, z Chin. Pokażę.

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak po prostu sobie zrobiłaś??? Oj zazdroszczę umiejętności :-))

    A naparstek z Chin też mam - z napisem "Hel" ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rękawiczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super rękawiczki Jolcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rękawiczki podziwiam, bo ja takich z palcami zrobić nie umiem. Fajny naparstek do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Ata, Ata... teraz to wszystko chińskie :)))

    Cieeepluuutko mi w ręce teraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno najpopularniejsze 3 słowa na świecie to "Made in China" ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rękawiczki bomba, widziałam je w półtuszach, mam nadzieję że niebawem pochwalisz się nimi na żywo :-)
    Oooooo, i naparstek tu jest, hihihi,
    Czy Koroneczka i Krzysia też są naparstkowe?

    OdpowiedzUsuń
  16. rękawiczki odjazdowe. zazdraszczam umiejętności ich robienia. a naparstek - szkoda, że nie pochwaliłam się Osi że też zbieram.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolcia, aleś te paluszki pięknie wyrobiła. A te różane, powyżej, no rzucają na kolana!

    OdpowiedzUsuń