niedziela, 21 października 2018

Minął prawie miesiąc od ostatniego wpisu...

... na czym to ja skończyłam? Aaa... już wiem! Oczywiście Festiwal Tkaniny w Szczecinie i
tam, nasza wspólna wystawa (Agnieszki i moja). Dzieje się to wydarzenie w Inkubatorze Kultury :) Prawie miesiąc po otwarciu wystawy piszę te słowa, brakuje mi czasu :( Ale wystawa jeszcze trwa. Nasze prace można oglądać do 6-7 listopada. Zapraszamy :)





I jeszcze kilka zdjęć p.Sylwii Winiarskiej z wernisażu. Miło wspominamy z Agnieszką ten wieczór :) Więcej zdjęć można obejrzeć tutaj 



Tak jak już napisałam... miło i często wspominamy z Agnieszką wieczór otwarcia naszej wystawy. To naprawdę przeżycie! Bardzo dziękujemy wszystkim gościom za przybycie :) Mamy nadzieję, że to nie nasze ostatnia wystawa ;) Kto jeszcze nie był, niech odwiedzi Inkubator Kultury w Szczecinie :)

Pozdrawiam serdecznie. Jestem pełna wrażeń, energii, nowych pomysłów i... zamierzam, je realizować :) 

 






2 komentarze:

  1. Jolu podziwiam niezmiennie, na wernisażu było super, kto jeszcze nie widział wystawy niech biegnie do INKU

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, szczerze gratuluję kolejnych sukcesów! Brawo! Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń