piątek, 4 lutego 2022

Rękawiczki i czapki zrobione na drutach, oraz komu spodobały się plecki mojego ostatnio uszytego patchworku ;)

 Ponad rok temu zrobiłam takie rękawiczki  Te były dla koleżanki. Bardzo mnie wciągnęło robienie wzorów. Od dawna to lubię. Po prawie roku zrobiłam podobne, dla siebie. Wzór ten sam, ale przy drobnych modyfikacjach są jednak inne. Dzięki cieniowanej włóczce nigdy nie wyjdą takie same! 



Po jakimś czasie zrobiłam do kompletu jeszcze czapkę.



A dlaczego by nie zrobić sobie jeszcze jednego zestawu, czapka i rękawiczki!? No i... mam :) 






Bardzo lubię rękawiczki z jednym palcem. Jest w nich ciepło i nie narzekam na wygodę.

I jeszcze fotka o tym, komu spodobały się plecki mojego ostatniego patchworku


 Tu chyba nie trzeba nic dodawać ;) 

Pozdrawiam serdecznie i do... następnego wpisu! 
Dziękuję za wizyty u mnie i za komentarze :) Zapraszam nadal do zaglądania.

5 komentarzy:

  1. śliczności ☺ jakie misterne te wzory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zimowe komplety, Jolu :-)
    Też kiedyś sobie zrobię...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękności, takie pozytywne i energetyczne; z samego patrzenia człowiekowi cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne komplety- oba:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń