piątek, 15 stycznia 2021

Szal, rękawiczki... zima...

 Dzień dobry :) 

Jeszcze w grudniu, przed świętami, zrobiłam... 

Zrobiłam szal dla E. Delikatna, cienka mieszanka moheru i jedwabiu. Lekki jak piórko. Inspirowany ażurowym wzorem z książki "Knitted Lace of Estonia". 

Oto szal w całej okazałości.


I kilka zbliżeń. 




Zrobiłam też rękawiczki dla K. 

Rękawiczki dla K. były zrobione wcześniej niż rękawiczki dla mnie, te z poprzedniego wpisu. Do zrobienia tych rękawiczek użyłam też wełny z domieszką poliamidu. Tu kolorowa wełna, ma dłuższe przejścia kolorystyczne niż ta w moich rękawiczkach i już efekt jest inny.  Wiem, że spodobały się obdarowanej. Cieszę się :) 

No i aktualny temat... zima!

Pięknie jest u mnie! Leży śnieg! Codziennie świeża dostawa! 

Wieczory takie... 

...takie wschody słońca...

W dzień bywa różnie... czasem słonecznie, czasem chmury i śnieg... pada śnieg, gęsty, duże płaty... mniejsze... czasem przechodzące w deszcz. Temperatura w okolicach zera. Nocami jest ciut mniej na termometrze. 



Pozdrawiam... ;) 




6 komentarzy:

  1. Szal jak piórko, przepiękny! Rękawiczki obłędne, świetny motyw :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię mieszanki moheru z jedwabiem, szal wygląda jak delikatna mgiełka, na pewno kosztował wiele pracy, ale myślę, że był jej warty. Na pewno będzie służył właścicielce przez długie lata. Rękawiczki też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szał to szał! Bardzo mi się podoba. Bardzo lubię wzory estońskie i orenburskie, ale moje druty rdzewieją, bo kilka lat nie miałam ich w ręku. Twój szał jest godny podziwu! Cudo! Robótkując Janie jest się przerzucać z jednej techniki na drugą. Twórczego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i widzę, że słownik mi trochę namieszał. Miało być szal to szał.

      Usuń
  4. Szal prezentuje się niezwykle elegancko, tyle w nim delikatności!
    My też cieszymy się śnieżnym puchem, wieczorami spacerujemy całą rodzinką. Jest cudnie!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. I te rękawiczki też super <3

    OdpowiedzUsuń