niedziela, 29 maja 2022

Kołderka dla Weroniki

 Od lat szyję kołderki dla chorych dzieci. Jestem jedną z wielu osób biorących udział w projekcie "Za jeden uśmiech". Dzięki współpracy z koleżankami haftującymi kolorowe obrazki, udało się wykonać kołderkę dla kolejnego dziecka. 

Danuta z Warszawy, Gosia z Biecza, Elunia z Jasła, Dona z Wrocławia, Tenia, Nusia i Henia ze Śremu, Jola, Maria z Elbląga i DOO z Głogowa wyszyły ulubione postacie dla Weroniki. Połączyłam obrazki w patchworkową kołderkę-przytulankę. I tak powstała kołderka, którą wysłałam już jakiś czas temu do Weroniki. Wiem, że przesyłka dotarła. W paczce były też poduszki-przytulanki dla młodszych sióstr Weroniki. Dziewczynki bardzo się cieszyły. Cieszyła się też mama. Wiem, bo rozmawiałam z mamą Weroniki. Bardzo wzruszyły mnie zdjęcia dziewczynek  i słowa podziękowania od mamy. 

Nic takiego nie zrobiłam. Uszyłam patchworkową kołderkę. Lubię szyć patchworki. 




 

Pozdrawiam tych co tu bywają ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz