niedziela, 29 maja 2022

Patchworkowe tondo

 Odpowiedziałam na szyciowe wyzwanie na "fejsbukowej grupie" i uszyłam patchworkowe tondo. 

Wyzwanie polegało na uszyciu patchworku w kształcie koła, do powieszenia na ścianie. Temat dowolny, technika dowolna, rozmiar dowolny. Jedyny wymóg - ma być okrągłe.

Namnożyło mi się pomysłów, aż trudno było zdecydować co uszyć! Właściwie wszystko można zamknąć w okrągłej oprawie. Ale to takie zwyczajne... 

Postanowiłam więc uszyć coś, co rzeczywiście często bywa oglądane przez okrąg. Widok przez bulaj! Tytuł mojej pracy "Gdzie ta keja...?" Tytuł, jak tytuł szanty Jerzego Porębskiego. Proszę posłuchajcie  https://www.youtube.com/watch?v=CT8CC6iVmO4 i obejrzyjcie moją pracę.


Plecki z tekstem refrenu szanty.



Średnica mojej pracy - 65cm.

Mam zamiar uszyć jeszcze nie raz patchowrkowe tondo. Sam pomysł szycia "w kółku" bardzo mi się podoba. Fajnie się szyje.

A jak Wam się podoba moje tondo?

Pozdrawiam :) 


14 komentarzy:

  1. Coś cudownego, nie wiem co bardziej genialne: wykonanie czy pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Goozikowy ;) Dziękuję Ci, że tu zaglądasz i komentujesz. Miło, że mnie odwiedzasz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Perfekcyjne 😍 i te detale 🥰 bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. to pisałam ja - Margaret ( że cudne <3 ) Dalej nie wiem jak ogarnąć komentarze ale przynajmniej już mogę zamieścić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ReWeLaCjA! Moje klimaty! Fantastyczny i pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł rewelacyjny i wykonanie nie gorsze! Doceniam szczególnie jako żeglująca szyjąca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Joluś to jest genialne, świetny pomysł nie wspominając o wykonaniu, kiboko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolciu od dawna wiadomo ze jestes mistrzynią mikroskopijnych elementów.
    Genialny pomysł i wykonanie 👏👏👏
    Joanna Soloch 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Za szantami nie przepadam ;) ale praca fenomenalna! Świetny pomysł na taką właśnie formę. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń