czwartek, 13 czerwca 2024

Trzy zakładki

Uszyłam trzy zakładki.

 Temat zakładek, które ostatnio uszyłam, wybrała osoba zamawiająca. I tak miały być: "Rybki", "Coś z wodą" i "Jesień w lesie". Nigdy nie szyję takich samych zakładek. Temat niby się powtarza, ale... zawsze u mnie jest uszyte inaczej.

Moje zakładki powstają z... chaosu ;)  

 



Ooo...proszę, i gotowe :) 




Plecki moich zakładek nie budzą chyba wątpliwości, która jest która :)


Pogoda już prawie letnia. Ciepło, słonecznie... więc w międzyczasie ;), chwile odpoczynku, spędzam na... ławeczce. 


Tu właśnie relaksuje się, ale nie próżnuję! :) Robię skarpetki, takie tam... "zwyklaczki". Najprostsze z prostych.




To na dzisiaj tyle. Dziękuję, że zaglądacie tu i miło mi, kiedy zostawiacie komentarze. 

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Zakładki cudne są !!! Kusi mnie szycie. Długo nie znajdywałam na to czasu, ale już się zasadzam na szycie. Teraz będzie inaczej. Ławeczka na odpoczynek - piękne miejsce !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki cudowne jak zwykle, no i uroczy zakątek z ławeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego!!! Prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Вони чудові. Справжні витвори мистецтва!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu Twoje zakładki jak zwykle są niesamowite. Musisz mi kiedyś pokazać jak Ty robisz te cudeńka 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń