środa, 29 maja 2024

W kapeluszu

 Okazuje się, że wyciągam różności z lamusa i... kontynuuję pomysły sprzed lat ;) 

Cztery lata temu, prawie w tej samej porze roku uszyłam "Damę w kapeluszu". Zajrzyjcie proszę pod ten link Dama w kapeluszu Poczytajcie znowu historie sprzed lat! Ta historia ma dalszy ciąg.

 Uszyłam kolejne panie w kapeluszu. Witraże. Prace mają wymiary 32/42cm. Czarne kontury to lamówki szerokości 6 i 3mm! 

Inspiracją są ilustracje z internetu. 


Groszki i róże

Nad morzem

Dziękuję za komentarze pod wcześniejszym wpisem i pozdrawiam :) 

 



6 komentarzy:

  1. Cudowne prace, z obu postów. Nie jestem żadnym znawcą, ale takie pierwsze luźne skojarzenia ze stylem art deco i obrazami Tamary Łempickiej. Ten dym z papierosów: mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zajrzałeś tutaj :) Masz racje, przeglądałam w sieci styl art deco! A dymek... to tiul naszyty przezroczystą nitką. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Obie damy przecudne. Powiedz czy sama rysujesz projekt???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z projektami to u mnie różnie... inspiruję się obrazami z sieci. Przygotowuję szkic i wykonuję rysunek w skali 1:1 Widoczki na zakładkach. które pokazywałam wcześniej, to najczęściej "wizja" ;) z moich własnych zdjęć. Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Jolu, przepiękne obrazki! Cieszę się że kontynuujesz swoje damy. Bardzo mi się podoba Twoje wykonanie. Ciekawy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, piękne patchworki. Zaimponowałaś mi wielkością, a właściwie małością. Szerokość lamówki mnie powaliła. Cudna robota!

    OdpowiedzUsuń