czwartek, 6 grudnia 2012

Skarpetki robione od palców

Zrobiłam na drutach skarpetki, rozmiar jak dla krasnoludka. Długość stopy, około 8cm, cholewka też ma podobną wysokość. Zrobione na pięciu drutach, od palców, pięta wyrobiona metodą skróconych rzędów.  Co tam będę dużo pisała. Popatrzcie proszę :)






Skarpetki w pięknej, świątecznej aranżacji możecie zobaczyć u Ani (Chranny) To właśnie dla niej je zrobiłam :)

Pozdrawiam serdecznie i szukam dalej natchnienia na Waszych blogach, na świąteczne drobiazgi.

11 komentarzy:

  1. Jolu, skarpeteczki sa przeslodkie, zazdroscze Ani, ze moze cieszyc nimi oczy przez cale Swieta! Zawsze sie dziwie, jak ludzkie dlonie moga stworzyc cos tak malutkiego, precyzyjnego i przepieknego!? Talent po prostu, Moja Droga:) Pieknego dnia Mokolajkowego! Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu, skarpetki urocze. Robisz dużo fajnych rzeczy :)
    Podziwiam Anię i jej prace ,ale to dzięki Ani tu trafiłam.
    Zostanę tu i rozgoszczę się troszeczkę :)
    A ,tak jako ciekawostkę polecam obejrzeć
    kolczyki na moim blogu
    Od razu zaznaczam,że skarpetki są dziełem innej osoby i mają zaledwie 3cm :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://magaroart.blogspot.de/search/label/kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! Myślałam, że to dla pewnej uroczej księżniczki, a to na choinkę[trochęrozczarowana] ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolcia ja tez chcę!!!
    Obłędne są:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. ...rany Julek! ale są klimatyczne te skarpetki, aż czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są :) Takie słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matusiu, ale cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sypnęło u Ciebie pięknymi skarpeteczkami. Cudna świąteczna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, krasnalowe stopki! Super :)

    OdpowiedzUsuń