poniedziałek, 17 lipca 2023

Kołderka dla Zosi

 Cały czas biorę udział w projekcie "Kołderki za jeden uśmiech". Po "chwilowej" ;) przerwie uszyłam kolejną kołderkę. Tym razem dla Zosi, która urodziła się z zespołem Downa. Ma zoperowane serce oraz inne powiązane z tą niepełnosprawnością powikłania, np. niedoczynność tarczycy, obniżone napięcie mięśniowe i upośledzenie umysłowe. Zosia uczy się w trzeciej 3 klasie integracyjnej szkoły podstawowej.

Koleżanki z projektu wyhaftowały dla niej piękne kwadraty. Hafty przedstawiają zainteresowania Zosi. Elka z Krakowa Basia z Łodzi, Ela z Warszawy, Tenia ze Śremu, Karolina z Konstancina, Maria z Elbląga, Henia ze Śremu, Monika z USA, Elena z Karakowa, Maria z Jaworzna, to koleżanki, które haftowały. Spójrzcie! Z całej Polski, a nawet ze Stanów Zjednoczonych! Organizacja projektu "Za jeden uśmiech" jest perfekcyjna :)

Ja połączyłam całość w patchworkową kołderkę. Oto kołderka w całej okazałości i w zbliżeniach na pikowane detale. 







Kołderka jest już u Zosi. Cieszy mnie bardzo, bo Zosia się do mnie uśmiecha, na zdjęciu, które przesłała mi jej mama :)

Uśmiechaj się Zosiu! :) 

1 komentarz:

  1. Dobra, szlachetna to inicjatywa, w której i ja brałam udział. Masz piękne serce, Jolu :-) No i dar w rękach, bo Twoje szycie jest perfekcyjne. Powstała cudna kołderka dla Zosi :-) Nic dziwnego, że uśmiech się na Zosinej buźce pojawił :-)

    OdpowiedzUsuń