środa, 24 kwietnia 2024

"Szczecińskie zakładki". Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich.

 Wczoraj był ten Dzień. 

Z małym opóźnieniem wspominam o tym. To święto ma promować czytelnictwo i przypomina też o ochronie praw autorskich. 

Czytam, dużo czytam. Dbam o książki własne i te wypożyczone. Oczywiście używam zakładek, by zaznaczyć, gdzie czytam. Niedopuszczalne dla mnie jest zaginanie kartek, zaznaczanie i zakreślanie czegoś w książce.

Zakładki... Na ostatnią wystawę moich prac, przygotowałam serię "szczecińskich zakładek" dla miłośników czytania. Chyba lepiej czyta się książkę z taką zakładką, prawda? 

A Wy, czytelnicy mojego bloga, wystarcza Wam jakiś stary paragon lub skasowany bilet, czy używacie zakładki? 

Szczecińska tramwajowa linia turystyczna "0"

Dźwigozaury

Szczecińska Filharmonia

Mostek Japoński w Parku Kasprowicza

Różanka. Gęsi szykujące się do lotu.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :) 

4 komentarze:

  1. Jolciu Twoje zakładki są takie śliczne że aż dech zapiera. Zawsze z zachwytem podziwiam te Twoje maleńkie dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozyteczne i bardzo pomyslowe sa twoje zakladki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolciu Twoje zakładki są prześliczne. Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne są te Twoje zakładki i inne prace szczególnie te obrazkowe.Pomyślałam sobie że takimi aplikacjami można by było ozdobić odzież np. : spodnie, bluzy. Widziałam gotowe nadruki do naszycia na kurtki jeansowe ale Twoje prace na pewno lepiej by wyglądały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń