wtorek, 12 lutego 2013

Naparstki

Moja kolekcja naparstków ostatnio jakoś się nie powiększa, nie przybywa nowych. 
Nie chcę zbierać na ilość. Chcę by moja kolekcja była oryginalna. Chciałabym zbierać naparstki użytkowe. Nie te ceramiczne, z herbami miast, czy ozdobami, które zupełnie uniemożliwiają użycie naparstka w celu zgodnym z przeznaczeniem. Chociaż... zdarzają się takie ozdobne, które mnie zachwycają! :) Są pamiątkowe, dla mnie cenne, chociaż szyć w nich się nie da.  Są takie w mojej kolekcji! 

W weekend przybyły mi dwa nowe naparstki. Szyć się w nich nie da! Ale... są urocze :) Wyhaftowałam je :)




Dobrego tygodnia! Dużo słońca... :)

30 komentarzy:

  1. Kolekcji zazdroszczę i podziwiam, a te haftowane są niezwykle urocze ! Jestem bardzo ciekawa jak wykorzystasz te hafciki, bo na pewno coś fajnego już zaplanowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu pozdrawiam niemal online :D

      Usuń
    2. Dziękuję za pozdrowienia, ściskam !

      Usuń
    3. O! Pogaduszki! Jak miło, o jednej porze :)

      Usuń
  2. :) podoba mi się ideologia! I popieram różne techniki naparstkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może z tych hafcików zrobisz poduszeczki do igieł, albo wykorzystasz do makatki , no jestem ciekawa...Pozdrawiam Jolciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne:)
    czyżby poczatek kolekcji haftowanych naparstków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolcia! Czy Ty zawsze musisz wszystko robić idealnie i genialnie?? Za każdym razem wpadam tu w kompleksy po czubeczki uszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ata... no proszę Cię! Ty potrafisz tyle rzeczy! Przestań z tymi kompleksami!

      Usuń
    2. Powierzchownie - takie mam wrażenie ://

      Usuń
    3. Ojtamojtam... przesadzasz :)

      Usuń
    4. Przesadzam głownie wiosną - w ogrodzie ;-D

      Usuń
  6. To zdradź jeszcze sekret gdzie ich użyjesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki :) Ciekawa jestem tego "cosia" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftowane naparstki są urocze - bardzo mi się podobają. Jak byłam dzieckiem, używanie naparstka było dla mnie prawdziwą magią...w dodatku nie umiałam się z nim dogadać (ale to chyba była kwestia moich małych paluszków). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, a co to będzie? Obrazki na ścianę czy może ozdobny element na przykład poduszki albo ściereczka? Naprawdę śliczne! A haftowałaś je według gotowego wzoru czy to autorski pomysł? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne, i te prawdziwe i te haftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba ten z kwiatkiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co z tego będzie pytacie. No... taki obrazek przy mojej kolekcji, na moim poddaszu. Tam szyję i mam szmaty, włóczki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      mam jeszcze kilka wzorów, jakby co .

      Usuń
    2. Jakby co... to zajrzę do Ciebie Tereniu, dziękuję :)

      Usuń
  13. A oto, jak jeszcze można wykorzystać naparstki: :)
    http://w927.wrzuta.pl/film/0NzplcT5A3R/kapela_z_mostu_karola

    OdpowiedzUsuń