niedziela, 14 września 2014

Kredki

Czasu jakby mniej u mnie ostatnio. Mniej czasu na pasje, szkoda :(  Czytam wszystkie komentarze i bardzo, bardzo dziękuję Wam za każdy wpis :) Zaglądam na Wasze blogi, mało komentuję... :( Obiecuję poprawę, obiecuję pisać do Was też. Wiem dobrze, jakie to miłe.  

Dwa tygodnie temu zaczął się rok szkolny. Trochę się spóźniłam... ale kredki są! :)















Makatka. Nie jest duża, ma wymiar 35/28cm. Będzie fajnym elementem dekoracyjnym nad biurkiem. 

Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia! Zapowiada się piękna pogoda! Korzystajcie z uroków lata, wszak ono jeszcze trwa :)

20 komentarzy:

  1. Ale fajne i jak równiutko zatemperowane kredki. Mam nadzieje,że w końcu uda nam się spotkać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musi być duże aby oko cieszyło:) Bardzo fajnie Ci to wyszło.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i jakie jesienne w kolorach, super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kredki! Bardzo mi się podoba ten pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, są bardzo ładne, na pewno spodobają się przyszłej właścicielce makatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ feeria kolorów! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredki Super i jak równiutko zatemperowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne!!! I tak cudnie optymistycznie kolorowe :). Aż człowiek nabiera ochoty, żeby coś narysować i to pomimo kompletnego braku talentu w tej dziedzinie ;))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolciu, czyżbyś wreszcie zdecydowała się pójść do szkoły? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowe kredki namalują domek i na plocie kota i wesołe słonko kiedy smutno mi ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Joluś piękne kolorki, śliczna makatka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne kredki. Niezaykle mi sie podoba wzorek i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu, Jolu, ale dlaczego wyszyłaś 2019??? czy ja ślepa jestem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jola.! Jak Ty to robisz ? Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolciu !!! Chłopcy mają dwa biurka :):):)
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno.

    Ps Ja widzę rok 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolciu podziwiam Twoje prace nieustannie :)
    małe jest piękne!!!
    ReniaS

    OdpowiedzUsuń