niedziela, 17 lutego 2019

Żonkil

Próbuję zapanować nad resztkami szmat ;) W dwóch słowach - porządki robię :)))

Przy okazji wpadły mi ręce dawno wydrukowane wzory PP. Dla mniej zorientowanych wyjaśniam, PP - paper piecing, po polsku - szycie na papierze. To fajny sposób szycia różnych wzorów. Ja do takiego szycia staram się wykorzystać właśnie resztki.  
Znalazłam wydrukowane wzory kwiatów. Kwiaty lubię szyć. Uszyłam więc żonkila. Wielkość tego motywu to 16/16cm. 



Jeszcze nie wiem do czego to wykorzystam... może uszyję więcej kwiatów metodą PP i coś większego wtedy zrobię...   ...przyda się :) 
Może być przecież użyty na poduszkę, na torbę na zakupy... Eee... tak sobie uszyłam... co dalej? 

Pomyślę... 
Takie drobiazgi fajnie się szyje i sprawiają mi dużo frajdy :)

Do następnego... :)




4 komentarze: