piątek, 7 czerwca 2019

Drobiazgi zawsze można szyć

Czasu ciągle mało, międzyczasu też brakuje... ;) do szycia mnie ciągnie...  
No tak... drobiazgi zawsze można uszyć! :) 
Tak więc uszyłam dwie kolejne zakładki. Obie z lawendą. 




Moja lawenda na ogródku jeszcze nie kwitnie, ale jest już cała w pąkach.

Za to róże... och... te mają się świetnie! Tyle kwiatów! Mnóstwo pąków! Wczoraj była burza i ulewny deszcz... krzew róży pochylił się pod ciężarem mokrych kwiatów. Wygląda pięknie i... wieczorami pachnie... mmm... :)  



Dziękuję za troskę, pytania... co u mnie, dlaczego nic nie pokazuję nowego... 
Nie szyję, mało szyję... to i nie mam co pokazywać :( Ale miło, że pytacie :) 

Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękne zakładki, a róże cudne.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki! Moje kolory :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Password errors are the most common one but create big trouble if not resolved properly. If you are occupied with password error and in need of assistance to resolve it, you can contact the best professionals over Binance Support Number and get the result-oriented solutions from the professionals in no time. The professionals have great knowledge about Binance and can dissolve all the problems with their extraordinary and handy solutions which act as a boom. Get connected with them to erase all your problems in the short interval of time.
    For more info:- https://www.cryptowalletsupport.com/binance-support-number/

    OdpowiedzUsuń