piątek, 22 stycznia 2021

Jeszcze rękawiczki...

 Rękawiczki. Wciągnęło mnie na całego. Tak fajnie się robi, efekty też są super. Spodobało mi się robienie rękawiczek z jednym palcem, we wzory. 

Oto dwie pary. Jedna w rozmiarze M, druga XS.

Lewa i prawa rękawiczka w rozmiarze M różni się, to pozytyw i negatyw.




Te w rozmiarze XS, są jednakowe. 
Tu przeszedł kotek...

 

 ...a tu kos spacerował.



Wzory na rękawiczki (te i poprzednie) pochodzą z darmowych, dostępnych w sieci, po drobnych modyfikacjach i dopasowaniu do moich potrzeb. Mam też książki z wzorami rękawic. Kolejne więc będą w... łotewskie wzory :) 

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, za wpisy...zapraszam ponownie:) Będzie patchwork! :) 

Pozdrawiam

Jola





9 komentarzy:

  1. Piękne te rękawiczki! Czekam na patchwork!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow .... ale cudeńka, mega.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiecham się na sam widok tych rękawiczek. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się już na Twój patchwork, bo pamiętam, że piękne robiłaś. Rękawiczki urocze, jako fanke kotków te drugie mnie ujęły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a niech Cię! :) piękne... a ja już mam wreszcie multicolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, fenomenalne te kocury! Podziwiam na maksa!

    OdpowiedzUsuń